Måndag - 090706

Vaknade rätt så sent imorse, eller jag låg och drog mig länge om jag säger så. Jag tror jag kom upp ur sängen efter 11 någon gång. Då var det bara att göra sig klar för att åka ner till stan. Tog 12.40 bussen och gick på stan ett tag tills Mathilda kom. Vi gick till Charm och köpte en varsin kaffe och satt oss ner och pratade, mycket trevligt. Efter ett tag gick vi upp till bion och mötte upp Milla för att vi skulle köpa våra HP biljetter, vi såg dock att bion öppnade 16.45 så det blev inget köp just då men Milla sa att hon skulle göra det senare så det fixade sig i alla fall. Jag och Mathilda fortsatte att gå på stan ett tag och sedan gick vi till biblioteket där jag lånade en bok och sedan tog vi samma buss för att hon skulle till birsta och jobba.

Har ägnat min tid hemma till att läsa Så länge vi båda andas, och vill ni veta något sorgligt? Nu är den utläst, *suck*. Jag har verkligen segläst i ungefär två månader nu och jag har inte velat läsa ut den. Tråkigt nog så har jag gjort det nu men den var verkligen hur bra som helst och jag var totalt inne i boken när jag läste den. Helt suverän saga! Jag kan knappt bärga mig tills När jag hör din röst kommer på bio, jag tycker att den boken är superbra.



Nog om Twilightsagan. Jag ska snart åka på löpträning på alnö med laget. Vi ska tydlilgen ta det lugnt idag, fast egentligen vill jag inte det med tanke på att jag har sprungit så mycket på senaste tiden, menmen. Det ska bli så skönt att få springa lite, är sugen på det. Skönt att få skingra lite tråkiga tankar och inte tänka på någonting, bara följa rytmen i musiken som spelas i öronen. Hoppas att vi blir många, annars blir jag lite besviken. Ska få skjuts av Tess som nyligen har tagit körkortet! Grattis till dig systeryster!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Kul att du är igång med bloggandet igen, äntligen någon som skriver hehe :D!

2009-07-06 @ 22:41:24
URL: http://ecwn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0