Måndag - 090720

Mitten av sommaren, jag tittar ut genom fönstret och blir genast mycket irriterad på smattrandet på fönsterrutan. Jag blir även arg när jag ser vad som orsakar smattrandet, vad är det då? Jo, spöregn förstås. Det ska inte vara såhär mitt i sommaren, det ska vara varmt och soligt så att man kan bada och sola och bli brun. Det går ju inte att träna när det spöregnar på det här sättet heller. Dock är jag förkyld också så det går i och för sig inte heller. Nä, nu får det ta att bli riktig sommar här i Sverige!

Jag har faktiskt kommit på helt rätt spår med träningen vilket känns kanonbra. Förra veckan tränade jag mån, tors och lör,  och två av dessa var träningsschemat med laget, en gång med laget (dock var vi bara 5 st igen) och en gång med Sanna och Malin i spåret i Timrå. I lördags vart det en löprunda på ungefär 6 km med Sanna, det var riktigt skönt. Det har inte blivit någon träning på ego, det är ju lite tråkigt, men nu är Madde hemma igen så nu ska vi minsann träna med varandra igen.

Nog om träning. Allting flyter på som det ska, har varit och fiskat med älskling någon gång här i veckan och sedan har jag inte gjort så värst mycket. Jo, jag har ju varit på HP-premiären med Mathilda och Milla, helt suverän film enligt mig. Ska åka upp till Umeå här framöver och städa ur min mosters gamla hus, det ser jag fram emot, i alla fall att träffa moster och co. kanske inte lika mycket till att städa. Sedan har jag och Stefan planer på att åka till Stockholm någon dag och bara gå på stan och shoppa, gå på grönan och ha det bra helt enkelt. Jag älskar ju Stockholm!

Ni får nöja er med detta för stunden, senare ska jag diskutera lite högskoleutbildningar som jag är mycket inne på just nu.
Ha en bra dag trots regnet!
/Isabelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0