Planer för kvällen

Med tanke på att det inte blir någon träning för mig ikväll så ska jag spendera kvällen med min kära vän Milla Westin. Vi hade tänkt att ha lite HP-maraton, fast jag har inte ettan men sak samma. Hon kommer inte riktigt än så innan dess ska jag se på sista avsnittet av True Blood säsong 1. För er som undrar vad det är för någonting så är det en vampyrserie som jag blev inspirerad av att se på genom min klasskompis Olivia. Man kan tycka att det är en rätt konstig serie i början men när man kommer längre in i den så blir det jättespännande och man blir fast. Jag rekommenderar den för er som gillar vampyrgrejen, annars är det ingen höjdare.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0