Tisdag - 090707

Sitter på sängen i älsklingens t-shirt och luktar på den (jag vet, patetiskt) och planerar en volleybolldag med några från klassen + Lina. Dock ska det bli regn och åska stog det i tidningen idag så det är ju ingen höjdare. Men man vet ju aldrig om de ljuger förstås. Jag suger egentligen på volleyboll och jag vet att jag kommer att skämma ut mig totalt men man måste ju träna för att bli bra på någonting. Det kan ju bli roligt endå, jag får ju umgås med vännerna.


Filmen som jag såg på igår var rätt så bra, lite seg ibland då man inte fattade vad som hände men annars var den okej. Den hade förstås varit roligare om jag sett den med någon. Förresten så heter den Surfer dude och inte Surf dude som jag skrev igår. Somnade runt halv 2 har jag för mig och då var jag riktigt trött.

Nu ska jag göra mig klar för volleyboll, *gulp*.
Ha en trevlig dag!
/Isabelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0