Jobb och betyg

Vet ni vad? jo, jag har fått chansen att extraknäcka som jordgubbsförsäljare i två dagar nu. Jag är superglad över att jag har fått den chansen, tack Matilda! Igår var det ganska slitsamt då det var första gången, väldigt varmt och jag höll på att svimma. Men till slut gick det bra och sammanlagt så jobbade jag 7 timmar. Idag jobbade jag inte ensam utan först med Matilda och sedan med en som heter Sandra, jättegullig tjej. Så idag har jag jobbat sammanlagt 8½ h och det har gått jättebra hela dagen. Det är faktiskt rätt så roligt då man får sälja mycket och när man tänker på att man tjänar lite extracash.



Kom hem runt tio över 7 och åt mat. Sedan såg jag att jag hade fått mina betyg hemskickade och jag vart helt tokig och slet upp kuvertet. Jag blev mest glad när jag såg att jag hade fått MVG i religionskunskap b för det betyget visste jag inte om. Fick mer än hälften MVGn i alla fall och jag är jättenöjd med mina betyg. Fast nästa år blir det förhoppningsvis bättre än så!

Är helt slut just nu och orkar typ inte göra någonting alls, ska hoppa in i duschen alldeles strax  och sedan ska jag läsa bloggar och vänta på Stefan som ska sova här för att imorgonbitti åker vi till Frostviken och ska bo på Gäddede camping i en stuga. Vi ska även fira ettårsdag där på onsdag och åker hem på torsdag. Det ska bli grymt mysigt, jag längtaar!

Ha en trevlig kväll!
/Isabelle

Kommentarer
Postat av: ida

Alltid roligt med lite cash!

grattis på er 1-årsdag! Ha det så mysigt! :)

2009-06-29 @ 21:16:58
URL: http://idawes.blogg.se/
Postat av: Matilda

tänk att det redan gått ett år, vad mysigt :) grattis!

2009-06-30 @ 11:07:27
URL: http://mahuldan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0