Tisdag - 090602

Hade myspyskväll med älskling igår, dock var det meningen att vi skulle plugga lite också men så blev det ju inte. Det var jättemysigt och en riktigt bra 11 månaderskväll.

Gick upp tidigt imorse för att åka till skolan och skriva naturkunskapsprov 08.15. Kan ju bara tala om att det gick skit och där försvann mitt mvg i den kursen iväg, inte speciellt roligt. Fast jag blev glad senare då jag fick kanonresultat på min parafras i kultur- och idéhistoria, Sara gjorde min dag.

Har ägnat det som har gått av denna svenskalektion till att sitta och planera inför hamburgarförsälningen med klassen på lördag, lite drygt med tanke på att det blir lite vimsigt men det är bättre än att plugga. Skulle egentligen vara med på vårruset ikväll men jag ångrade mig just för att jag har så mycket att plugga och måste ägna kvällen till det.

Nu ska jag titta på kläder på internet!
/Isabelle

Kommentarer
Postat av: Matilda

hur långt är vårruset?

2009-06-02 @ 14:51:06
URL: http://mahuldan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0