Fredag - 090327

Äntligen fredag igen och det är riktigt skönt, jag behöver lite helg nu. Ikväll ska jag vara med Matilda, vet inte riktigt vad vi ska göra men det blir säkert något roligt. Imorgon ska jag förhoppningsvis vara med Stefan på dagen och sedan ska jag på Linns 18-årsparty vilket kommer att bli grymt roligt, det vet jag bara. Sedan ska jag sova hos älsklingen, jättemysigt.

Just nu sitter jag på skolan och ska ha engelska, tråkigt. Hade samhälle för en stund sedan och det var rätt så intressant, vi pratade om befolkningar i olika länder och nu ska vi skriva rapport tills skolavslutningen, det kan jag kalla Tråkigt med stort T. Det är lite skönt trots allt med tanke på att det här är sista lektionen.

Sedan ska jag äta lunch på skolan, följa med och fixa en grej tills imorgon, hem och hämta träningskläder och sedan ska jag träna med Madde, blir lite styrka idag för att spinningpasset vi ville gå på var fullbokat, trist.

Men nu börjar lektionen! C' ya
/Isabelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0