Hundtvättning är inte det lättaste

Vovvarna var med oss på gåbingon förut som för övrigt gick jättedåligt. Både Zorro och Baccardi blev skitiga så vi var tvungen att duscha dem när vi kom hem, och det var inte det lättaste. Det tog lång tid och det tog på krafterna, men till slut blev de klar och nu springer de runt här hemma fräscha och fina.

Jag ska plugga, men jag kommer inte igång för att jag inte vet vad jag ska skriva. Har ingen koncentrationsförmåga, känner mig trött fast jag inte borde göra det. Nu har ju halva dagen gått så jag måste komma igång och verkligen anstränga mig, måste bli klar med det här!

Nä, nu jäklar ska jag bli klar!
/ Isabelle

Kommentarer
Postat av: Karina T

Vad fin din blogg blev!!!

2009-03-22 @ 19:21:01
URL: http://kto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0