Måndag - 090323

Ny skolvecka, nya möjligheter...man kan ju alltid hoppas. Började 08.15 imorse, tungt att kliva upp tidigt. Har historia nu och jag kommer ingenvart på min rapport, men det kanske är för att jag inte fokuserar på det just nu heller. Men ska börja alldeles strax för nu har jag slagit på musiken och ska dö in i den och arbetet hela lektionen ut, hur det nu ska gå. Vi har ju dubbellektion i historia på måndagar vilket är väldigt drygt och man orkar inte sitta och arbeta konstant i 2 h och 20 min.

Går till 10 i 3 idag, ska plugga när jag kommer hem och sedan blir det träning och Värsta cupen som jag ser fram emot. Nu ska jag tillbaka till 30/40-talet och till nazityskland och plocka historisyner, wish me luck.

/Isabelle



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0