Onsdag - 090325

Studiedag idag, men inte har jag pluggat något som jag skulle göra... typiskt. Istället sov jag lite längre än jag skulle och sedan åkte jag til birsta, mötte upp Linn, Mathilda och Milla för fika. Vi satt och pratade rätt länge och sedan gick vi runt och kikade ett bra tag, det var riktigt trevligt. Tog en promenad hem till mamma och då blev det våfflor med tanke på att det är våffeldagen idag, egentligen fattar jag inte varför vi har en våffeldag.

Nu sitter jag hemma  hos mamma och väntar på att tiden ska gå så det kan bli träning snart! Det ska bli skönt att röra på sig nu när man har ätit så mycket våfflor och sedan är ju innebandy det bästa jag vet. Pluggning blir det efter träningen för att jag har inte min dator, böcker eller någonting här hemma. Börjar 12 imorgon så jag hinner ju plugga lite på morgonen ockå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0