Vilken kväll

Samhällsprovet idag gick sådär, får ett G förhoppningsvis om inte mer, men jäklar vilken svår fråga det var. Religionen skrev jag klart nu ikväll hemma hos mamma efter vi hade ätit mat och lite sådant. Vi firade även Arto med tårta och kakor, mums! Det var den trevliga delen av kvällen, sedan kom en tråkig och jobbig del också, men den orkar jag inte gå in på, det är löst nu så. Vart nöjd över religionsjämförelsen trots allt och det var inte så jobbigt som jag trodde att det skulle bli. Med lite positivitet kommer man långt har jag märkt.

Nu ligger jag i sängen, ska ringa Stefan snart och säga godnatt och att jag älskar honom och sådär, det behövs just nu. Har ingen lust att sova så jag ska se på ett nytt avsnitt av oth, det var längesen! Börjar 08.15 imorgon så jag får förstås inte ligga vaken hela natten, behöver lite sömn också så att jag orkar med skolan som imorgon består av tre inte alltför jobbiga lektioner. Det enda jag inte ser fram emot är väl Kristins lektioner, och det är ju två av dem, haha, men vi ska läsa sista lektionen då vissa har svenskatal.

Vad var det nu? Jo, Stefan, oth och sen sova.
Godnatt allihopa!
/Isabelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0