18-års party tonight

Ikväll ska jag som sagt på Emelies 18-års party. Jag tror att det kommer bli roligt. Ska dit runt 7, dock vet jag inte vad jag ska göra tills dess. Jag har redan skickat in historian och specialidrotten, packat det som behövs idag, tränat, duschat och gjort mig klar för kvällen. Mer finns det inte att göra tror jag så det blir till att sitta här och vänta på mat och sedan kanske ta en powernap!

Jag tränade ju med Milla idag på ego, och det satt riktigt fint det kan jag lova. Körde crosstrainer 15 min, löpning 15 min och sedan körde jag även styrke i ben, rumpa, mage och rygg. Körde hårt idag så det känns i kroppen nu, tog ut max i varje övning. Är stolt över dagens träning faktiskt. Turkiet here I come!

Är hungrig, ska gå och kolla om det är mat snart.
/Isabelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0