2 dagar kvar!

Nu är det enormt nära! Vid den här tiden på lördag sitter jag, Milla, Matilda och Matilda på Midlanda och väntar på att få kliva på planet, det är endast 2 dagar dit. Jag kan inte fatta att det är så nära, det känns overkligt. Är jättenervös och hjärtat går i tusen just nu, är så uppspelt. Jag vill inte vänta längre, det ska bli så himla roligt!

















Var på stan idag med resbrudarna, vi fikade och snackade om resan och hade det allmänt trevligt. Sedan så gick vi en sväng på stan också och inhandlade lite saker. Har pluggat massa sen jag kom hem, skrivit klart specialidrotten och har  bearbetat min rapport så nu är jag nöjd över mig själv. Ska gå ner och se vad jag ska tvätta inför resan alldeles strax och sedan ska jag hoppa in i duschen.

Inatt sov jag hos Milla också, vi var på icamaxi igår och köpte lite grejer, 3 energidrycker var haha. Sedan var vi uppe hela natten ungefär, i alla fall till kl 5. Vi rensade hennes garderob, spelade the sims och såg på film. Riktigt trevligt.

Imorgon blir det 18-års fest för Emelie! roligt.

/Isabelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0