Eurovision song contest 2009

Vinnare detta år blev inte mindre än vårat kära grannland Norge och Alexander Rybak! En värdig vinnare.
Grymt bra låt tycker jag, den svänger och man kan sjunga med i den, ett plus är ju att han också är väldigt charmig.
Suveränt framförande och han fångade verkligen publiken. Grattis Norge, kommer till Oslo nästa år.

Han är så söt!



Dock gick det inte så bra för Sverige och Marlena vilket jag nästan hade på känn, 21a plats är ju ingenting att skryta över direkt. Dåligt Sverige! Jag tycker att det fanns många bra låtar i år faktiskt, dock många dåliga också.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Åh, min älskling... tänk att han skrev låten till mig :)

2009-05-17 @ 20:34:28
URL: http://matildaburstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0