I'm back in town

Nu är jag tillbaka i Sverige/Sundsvall efter en kanonvecka i Turkiet. Jag kan inte fatta att det är över, resan vi inväntat i 21 veckor. Gud vad allt har gått snabbt. Under veckan har vi solat, badat, festat, träffat massa roliga människor, ätit, varit på turkiskt bad, på båttur, besökt sjukhuset och fått infektion och ja, mycket mer. Det har varit helt underbart helt enkelt! En resa som aldrig kommer att glömmas.

Kom hem igår runt 7 på kvällen någon gång. Åkte hem och pratade med familjen lite och sedan kom min älskling, och gud vad jag hade saknat honom kan jag lova. Vi var hemma hos mig ett tag och sedan åkte vi till Sollefteå på cruising. Kom hem till mig runt halv 4 och jag slocknade direkt.

Det är sjukt vad fint väder det är här i Sundsvall/Timrå. Vaknade upp och solen sken utanför fönstret, det kan liksom inte lbi bättre. Jag gick upp till Sanna för att umgås med henne och sedan kom även Gustav, Johan och Peter. Tog mitt första dopp i bandsjön idag också, vi 4 drog dit för att det var så varmt. Himla skönt det var.

Ska ta och äta kycklingsallad nu och sedan ska jag och Sanna gå och köpa glass, mumma!

Bilder från resan kommer inom kort.
/Isabelle

Kommentarer
Postat av: ida

Oh, det låter som om du har haft super! Ja, förutom det där med infektionen. :S

Ses på söndag! Då är det innebandyavslutning! :D

2009-05-31 @ 17:40:36
URL: http://idawes.blogg.se/
Postat av: Matilda

vad har du fått för infektion? :o

2009-05-31 @ 22:04:35
URL: http://mahuldan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0