Körkort och SM-guld!

Alltså...det är ju visserligen inte jag som har tagit körkort eller Sm-guld, men...

Grattis till Malin Olsson och Andreas Lundström som tog körkortet idag, efterlängtat för dem. Nu börjar alla 91:or ta körkort så fort de fyller 18 och jag har inte ens börjat övningskört än, *suck*. Det kommer det också, efter nästa torsdag förhoppningsvis...eller när jag har fått körkortstillståndet!

Grattis säger vi även till Sundsvall Dragons som har tagit hem Sm-guldet mot Solna. 69-75 blev slutresultatet, härligt jobbat grabbar! Mycket bra händer just idag tydligen och jag kan inte klaga på dagen i stort jag heller.



Bilden är en länk till St:s hemsida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0