Måndag - 090518

Ny vecka och endast 5 dagar kvar till Turkiet. Har det stressigt som tusan tack vare skolan, egentligen är det ingen bra timing för mig att åka utomlands för det känns som att jag missar så mycket och det kommer dra ner mina betyg. Visst längtar jag jättemycket tills på lördag och det kommer att bli superskönt men jag känner mig så himla stressad. Har så himla mycket att göra som väger tungt på betygen.

Den här dagen har gått rätt så okej, hade tre lektioner och sedan slutade jag. Gick och växlade in pengar på forex och sedan satt jag och Mathilda på Charm och drack kaffe en stund. Följde sedan med henne hem för massa plugg. Vi har faktiskt pluggat också, är ju så illa tvungna då vi har språkhistorieprov imorgon *suck*. Ska snart hem och fortsätta plugga i min ensamhet, tråkigt. Den här veckan kommer endast bestå av massa plugg och ingen fritid. Får ju lite semester nästa vecka så jag kan lika gärna ligga i nu i 4 dagar.

Tillbaks till svenska språkets historia!
/Isabelle

Kommentarer
Postat av: Mirry

Spana in dagens filmtips på Borås största blogg!



www.arntyochmirry.se :)

2009-05-20 @ 11:54:28
URL: http://www.arntyochmirry.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0