Massa plugg väntar

Handledarutbildningen gick riktigt bra, dock var det lite tråkigt men också mycket nyttigt att veta och förstå. Nu är det bara att skicka in alla papper och vänta på körkortstillståndet vilket kan ta väldigt lång tid men jag är villig att vänta. Egentligen skulle vi hålla på i 3½ h men vi höll bara på i 2 h och 45 min. Känns skönt att ha det gjort nu.

Sitter och försöker plugga men tog en paus för att uppdatera er lite, det är ju så tråkigt att plugga. Sitter och skriver för fullt på min filmanalys i religion b, det går rätt så bra faktiskt men tråkigt är det. Sedan måste jag även plugga en hel del matte då jag har ett prov framför mig. Är så less på skolan nu, men jag tänker inte ge upp!

Jag berättade aldrig att jag färgade och gjorde slingor i håret igår, men nu gör jag det. Det blev lite brunt med ljusa slingor i och jag vart nöjd. Tess gjorde på mig så jag var lite orolig, men det blev bra trots allt. Jag har ju aldrig haft slingor i förut så det känns lite ovant men jag gillar det skarpt. Ska ta en bild och lägga ut så fort som möjligt så får ni också säga vad ni tycker om det.

Tillbaka till plugget!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0