Myskväll på norra alnö

Jag har varit långt ute på alnö ikväll, nämnligen hos min älskade vän Mathilda. Vi åt massa gotta, tittade på hockeyn, promenerade, myste på en brygga vid vattnet, pratade och hade allmänt roligt som vi brukar. Det var riktigt trevligt, men sämst att Sverige förlorade... Vi får hoppas på en bronsmedalj istället. I alla fall, det är faktiskt väldigt mysigt ute på alnö, speciellt där Mathilda bor för att det är så lugnt och fridfullt, naturen är även helt fantastisk. Hon bor ganska nära mig ändå, när man ser över vattnet. Så hon ska ta vattenskotern över till mig i sommar, blir perfa det. Tog inga bilder ikväll och det var ju lite tråkigt, men det sätter sig i minnet som tur är.


Mathilda och jag :)

Ska ut och springa imorgonbitti runt 9-tiden så jag ligger i sängen nu beredd på att sova. Men först måste jag ringa min älskling och säga god natt såklart, det går inte att sova annars. Annars ska jag även hälsa på Gigolo vilket hunden heter som mamma och Arto har skaffat, det ska bli riktigt spännande. Måste även plugga och städa, sedan mot eftermiddagen ska jag på middag och sedan blir det förhoppningsvis timråcruising med älskling och några fler.

Nu ska jag sova.
Godnatt allihopa!
/Isabelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0