Simply the best

Poppar Tina Turner just nu innan jag och älskling ska sova, hon är grym och det var väldigt längesen jag lyssnade på någon av hennes låtar. Lyssnade mycket på henne förut men det var väl en speciell period som är tillbaka igen. Love her voice!

Har varit med älskling ikväll, mys har det varit. Han ska åka härifrån 4 inatt för att han ska ner till typ Karlstad och hämta sin Pontiac Firebird, assnygg! det blir en lång resa för honom. Därför ska vi ta och sova nu snart, vi skulle ha gjort det för längesen egentligen men det blev inte så.

Imorgon börjar jag 09.15 med mentor, sedan är det idrott kl 12, efter det matte och sedan slutar jag. Inte en alltför jobbig dag, dock blir det mycket plugg också men även träning på kvällen.

Godnatt!
/Isabelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0