Snart är det över för ett tag

Jag är så glad att det snart är skolavslutning och sommarlov, då lämnar man skolan bakom sig i ungefär 2½ mån. Det kommer bli så himla skönt. Fast först ska man ju få en försmak på sommarvädret och ledigheten, i Turkiet förstås. Nu är det mindre än tre veckor kvar, det känns så overkligt.

Just nu har jag väldigt mycket att göra i skolan, historierapporten är visserkligen klar snart, har bara lite på material och metod, källkritik och innehållsförteckningen kvar så det känns skönt. Satt och skrev väldigt mycket förut så jag har varit duktig idag också. Ska vara klar med en parafras på tisdag och har inte ens börjat så det känns väldigt tungt, men jag ska försöka göra det bästa av det.

Har en ganska lång dag imorgon, det känns lite drygt som vanligt men på kvällen har jag ju träning och det lättar upp humöret lite. Ska även plugga väldigt mycket den tid som blir över imorgon förstås, det är ju det man gör på "fritiden" förutom att träna då.

Ska ta och mysa med älsklingen nu och sedan sova!
God natt.
/Isabelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0