Söndag - 090503

Det är en varm dag idag, trots att inte solen ligger på hela tiden. Det är väldigt skönt och jag är på bra humör, men också väldigt trött. Det känns som att jag ska somna just nu, det vore riktigt skönt att vila ett tag.

Jag och Stefan vaknade rätt så sent idag, vi gick upp och åt frukost, satt ute lite och sedan skjutsade han hem mig och åkte själv till stan för att vara med en kille som han är kontaktperson åt. Jag tänkte att jag skulle plugga litegrann med tanke på att historierapporten ska vara inlämnad imorgon och det känns lite tungt. Jag skrev litegrann på diskussionen men sedan vart det så drygt så jag gick ut på promenad i en timme istället. Det var riktigt skönt, dock blev det väldigt varmt efter ett tag.

Nu är jag typ helt slut i kroppen, orkar inte göra någonting. Jag måste skriva klart rapporten så att jag kan skriva på min analys till kultur- och idéhistorian sedan som ska vara klar på tisdag. Usch, det är mycket på spel i skolan nu. Ska i alla fall vara med Stefan senare också, det är det bästa av allt.



Ska vila en stund nu!
/Isabelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0