De senaste dagarna

Nu är det maj och sommaren har börjat dansa in här i Sundsvall, och det känns skönt. Det har varit så härligt väder de senaste tre dagarna och tack vare det så har jag blivit på mycket bättre humör. Det har varit lite bloggande för min del men det går att återgäldas. Tänkte summera lite vad jag har haft för mig de här dagarna.

På sista var jag med Stefan och Mattsson. Vi satt hemma hos Mattsson först och hade det riktigt trevligt och efter ett tag kom Milton också. Senare på kvällen åkte vi på en sämst fest i söråker och sedan en i Granlo som var sådär. Lär ju ha kommit hem runt 4 på natten och då var jag trött kan jag lova.

I fredags var jag hemma hos Stefan, vi sov jättelänge och sedan satt vi ute och solade på altanen och jag åt frukost. Jag åkte hem till mamma ett tag för att kolla på en resväska och sedan åkte jag till Stefan igen där jag sov. Vi firade för övrigt 10 månader den dagen så vi hade lite mysigt på kvällen tills han skulle gå ut och fixa bilen mitt i allt. Det var i alla fall en väldigt kort dag.

Igår vaknade jag hos Stefan, åkte hem ganska tidigt då han skulle åka och jobba. Jag gjorde mig klar och åkte in till birsta, mötte upp Sanna och efter ett tag kom Milla och Linn också. Vi gick runt och tittade och köpte presenter till Madde och Elin som skulle ha födelsedagsparty på kvällen. Åkte hem och gjorde mig klar och efteråt tog jag bussen till stan och gick och köpte subway med Lollo. Vi gick upp till lokalen och åt och inväntade folk. Festen vart riktigt lyckad faktiskt, jag hade superkul. Jag åkte hem till Stefan vid 1 på natten och sov där.

Eftersom att jag inte vill skriva så långa inlägg så skriver jag om den här dagen i ett annat inlägg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0