Tisdag - 090505

Idag har det varit en låååång dag och seg som tusan. Började kl 9 med föreläsning om droger vilket var ganska intressant. Dagen fortsatte med lunch, svenska (genomgång), naturkunskap (genomgång) och sist men inte minst franska. Något trött man har blivit av att bara sitta och lyssna på folk hela dagen. Fick veta att vi ska få en ny lärare i franska (igen!) till höstterminen och att franska 3 ska fortsätta för dem som behöver det inpå höstterminen i trean, lite skönt besked ja. Franskaläraren var inne och presenterade sig för oss större delen av lektionen idag och hon verkar hur bra som helst.

Slutade halv 5, så ni vet vad jag menar med lååång dag hoppas jag. Tog 5-bussen hem och när jag kom hem började jag känna mig hängig så då bestämde jag mig för att inte gå på streetdancen som jag egentligen skulle ikväll och isället bara ta det lugnt, lyssna på musik och plugga matte. Sedan får jag se om älskling kommer sedan också och kurerar mig lite, håller ju på att bli tokförkyld jag.

Jag köpte en brun liten axelbandsväska idag, det var ett rent impulsköp då jag sprang in på Åhlens och kikade när jag väntade på bussen. Den kostade endast 99:-, passar perfekt till mina nya gladiatorskor. Tänkte bara berätta det och att jag lägger upp bilder på den sedan då jag har tagit kort på den. Happy me. Jag längtar mer och mer till Turkiet och jag känner att det närmar sig och att det pirrar i magen av all förväntan.

/Isabelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0