Tråkigt kvällsgöra

Sitter hos Stefan nu, har precis blivit klar med lite plugg! Har skrivit träningsdagbok, sammanfattning till en historierapport och lite om min parafras till kultur- och idéhistorian och utställningen/redovisningen som är imorgon. Nu är det bara talet i engelska och psykologi och svenskan kvar att plugga till. Dock vet  jag att jag inte kommer orka skriva på mitt tal någonting ikväll, sträcker mig till att läsa lite svenska inför provet så de får helt enkelt ta att jag inte har ett helt tal att läsa upp imorgon. Visserligen behövde vi inte ha hela talet klart heller enligt min psykologilärare så det är ju bra. Måste i alla fall läsa lite svenska, det känns som att betyget hänger liiite på det sista provet nu.

Älskling är inte hemma så jag fixar skolarbeten istället, duktigt va? Fast jag önskar att han var här just nu.... men han kommer nog snart förhoppningsvis. Hade hellre tittat på film med Kristina, Anders och Jens men jag vart tvungen att sitta med skolarbeten, tråkigt. Börjar bli trött också, kanske rent av somnar innan Stefan kommer hem! Det får tiden utvisa.

Nu ska jag plugga svenska.
Godnatt allihopa!
/Isabelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0