Träningsmaraton

Nu är det avklarat, träning i två timmar på ETIC. 4 pass på rad, först spinning sedan step, musclepower och core, 30 min vardera. Det var ruskigt jobbigt då jag inte har tränat på länge, men det var också väldigt skönt. Kanonkul att träna med Matilda också, peppbruden. Efter två pass fick vi energidryck och frukt vilket inte satt fel och efter alltihop så bjöd dem även på kex, ost och körsbärstomater, mumma. Jag kan bara säga att det var en riktig genomkörare detta träningsmaraton och grymt roligt! Känner verkligen att jag vill komma igång med träningen nu igen, är supermotiverad.


Ska ta och hoppa in i duschen nu och sedan ska jag åka till Stefan och sova där. Medans han är ute och donar med volvon ska jag ta tillfället i akt och vara duktig skolflicka och plugga vilket är mycket behövande i detta nu.

Vet ni... jag är helt slut i kroppen och det känns förjävla bra. Kommer sova gott som tusan inatt, det kan ni skriva upp!

Duschen var det ja. Ha en fortsatt trevlig kväll!
/Isabelle


Kommentarer
Postat av: Matilda

Bra kämpat idag gumman! :D

2009-05-17 @ 20:33:06
URL: http://matildaburstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0