Då blev det kvällen

Var ute en sväng förut och körde med pappa. Tränade lite backning och parkering, dock suger jag på det så jag vet inte om det gick så bra. Dessutom har jag noll tålamod, så det blir ingen bra kombination. Körde även runt och tränade lite vanlig körning på väg osv. I helhet tycker jag att det gick rätt så bra.

Jag har blivit helt såld på spelet Icy tower, ni vet det som finns på facebook? När jag väl har börjat spela det så kan jag knappt lägga av. Har suttit och spelat det nu i minst 45 min i sträck, vill inte bli beroende men det är så roligt!

Fick reda på ytterligare massa skit idag och jag är så irriterad nu så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Allt känns så himla jobbigt, jag visste att det här skulle blomma ut förr eller senare, det var bara en tidsfråga. Jag går med en klump i magen hela dagarna och det gör så ont. Vet inte hur jag ska hantera en sån här situation...

På det så har jag grymt mycket att beta av när det gäller skolarbete också men jag finner liksom ingen ork till det. Jag måste skriva en debattartikel i filosofin, skriva en rapport i samhälle och skriva en uppsats/analys i psykologi. Det är tungt när man inte har någon motivation men det ska nog fixa sig.

Nu ska jag ta och göra lite kaffe som är det bästa jag vet...typ, förutom Stefan! Det ska i alla fall bli gott som tusan.


Det som räddar mina dagar!!! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0