Filmkväll

...med mig själv i princip. Jag och Stefan åkte och köpte godis förut och sedan satte han sig och pluggade en stund. Medans började jag se på New moon igen, dock med riktigt dålig kvalle. Vi började sedan se på en film, The ugly truth. Efter 10 min dissade Stefan filmen för att han märkte att det var en romantisk komedi, ni förstår, han kan inte titta på sånt, inte ens om det är för min skull. Så då fick jag se den själv istället för att inte se den alls. Jag kan lova att jag inte ångrar en sekund av att jag såg den, den var riktigt bra tycker jag. Jag älskar blandningar mellan komedi och romantik för man kan både skratta och gråta. Så den filmen får 4/5 i betyg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0