Keep on fighting

Hejsan!

Den här dagen började inte så bra, och jag kan inte påstå att den har fortsatt på bästa sätt heller. Jag åkte från Stefan till skolan vid 12 ungefär, gick och köpte kaffe och sedan hade jag engelska där vi hade läsförståelse test som gick som det gick, det var ingenting betygsvägande ändå. Fortsatte med franska och läsförståelse även där, dock gick det sämre för att jag suuuuger på franska. Menmen, nu ska vi vara positiv! Ingen framgång utan motgång!

Sitter hemma nu och tar det lugnt bara. Senare ska jag gå på bio och se New moon med Helena, Dallan, Lisa och Matilda. Har inte känt suget att se den på ett tag nu men bara för att det är så nära så längtar jag sjukligt mycket. Hoppas att den är bra bara, annars blir jag besviken!

Nu ska jag spela icy tower istället för att plugga, inte bra men så sjukligt mycket roligare!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0