Ljuva morgon

Godmorgon people!

Vaknade upp av att jag fick sms och kunde inte somna om efter det sen. Låg vaken ett bra tag och höll om min älskling tills jag kände att det var dags att kliva upp, det var kl 9 ungefär. Älskling ligger fortfarande och sover och jag sitter uppe och dricker morgonkaffe. Huset är julpyntat och det är så mysigt att sitta på morgonen bland alla ljus och bara känna lugnet, då längtar jag till julen som mest.

Ska snart börja göra mig klar för att åka med bussen ner till stan till halv 12, måste lämna mina pepparkakor till de som ska stå och sälja från min klass. Har gjort iordning fina påsar med gröna snören, hihi. Eftersom att det är ett sådant mellanrum mellan min ankomst till stan och tills min match börjar så tänkte jag gå på stan en stund och se om jag hittar någon julklapp! Det är bäst att vara ute i god tid. Jag har bestämt att jag ska köpa julklappar åt min(a) familj(er) och Stefan enbart, sedan ska jag även se om jag kan hitta någonting till hans mamma och pappa.

Nä, dags att välja kläder, fixa håret och sminka på mig litegrann, vill inte se ut som en död sill!

Ha en bra dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0