New moon

Nyss hemkommen och jävlig efter en biokväll med tjejerna. Mår inte så bra nu om man säger så, blir aldrig frisk. Satt och hostade under hela föreställningen, enormt irriterande. Sen kan nästäppan aldrig försvinna heller, börjar bli måttligt less på att gå runt och vara snorig och få ont i huvudet för att man drar in i stället för att springa och snyta sig hela tiden.

Nog om det, filmen var bra och det är det viktigaste. Hade inte så höga förväntningar på den eftersom att det brukar resultera i att filmen är skit. Så var det inte denna gång, det enda jag kan klaga på är musiken i vissa scener, de passade inte alls in i själva situationen, menmen det får duga. Jag tyckte att de fick med det mesta, har inte hunnit tänka så mycket på vad som inte var med från boken och så men det var ingenting jag märkte under filmens gång. Det jag gillade mest var vargscenerna som jag tyckte de hade lyckats sjukligt bra med och sen även scenen då han lämnar henne. Tummen upp för New moon!



Snart kommer älskling och myser/sover med mig. Vill bara krypa upp i hans famn och tala om för honom hur mycket jag älskar honom. Har jag blivit påverkad av filmen eller? hm... Nä men det ska jag göra, känner mig extra mysig just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0