Pepparkakor med kaffe

... eller kaffe med pepparkakor? hm, whatever.

Sitter och kikar på lägenheter samtidigt som jag har ögonen på tvn där superligan är i full gång, Tyresö-Täby. Täby leder med 5-6, dock är matchen inte speciellt bra tycker jag. Äter också pepparkakor och dricker kaffe, gott gott! När matchen är slut ska jag läsa en stund, en bok som jag läser på engelskan, To kill a mockingbird heter den. Ska ha uppsamlingsseminarium på torsdag eller fredag med två till eftersom vi inte kunde ha seminarium på ordinarie tider.

Imorgon ska jag på skolan, man missar så mycket bara man är borta en dag, helt sjukt. Så jag vill helst inte hamna mer efter än vad jag redan är. Men... nu är matchen snart slut så det är bara att sätta igång att läsa!

Hörs imorgon! Godnatt på er.
Hugs and kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0