Pluggisparet

Det blev ingen körning för mig idag så jag satt och skrev lite i min körövningsbok till lektionen imorgonbitti, Stefan hjälpte mig lite också. Jag och älskling har suttit och pluggat nu ett tag, jag har skrivit på min samhällsrapport och han pluggar sin komplicerade fysik. Vi fikade gofika förut som bestod av te och mackor, så himla mysigt att äta på kvällskvisten.

Min körlektion börjar 07.30 imorgonbitti så jag måste nog gå och sova snart. Ska parkera imorgon och det är jag riktigt dålig på så jag måste vara extra pigg så jag fattar vad jag håller på med. Har svårt att tro att jag kommer göra det även om jag är pigg eller inte men ändå... Jag ska göra så gott jag kan, det är ju så roligt att köra bil ändå och jag vill ju ta körkortet inom en snar framtid. Så jag ska bara kämpa på!

Ska krypa ner bredvid min pluggis till pojkvän nu som jag älskar mest i hela världen.


Älskling pluggar för fullt där i bakgrunden!

Godnatt!
Hugs and kisses

Kommentarer
Postat av: Helena

naaw vad söta ni är!

2009-11-26 @ 22:03:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0