Camilla 18 år

Hejsan!

Först vill jag säga GRATTIS tillägnat min älskade vän Camilla Westin som fyller 18 år idag. Hoppas att du får en kanondag/kväll! Längtar tills jag också fyller år om en månad och tio dagar ungefär.



Sedan kan jag tala om för er att jag är megatrött idag, är ofta det nuförtiden, väldigt konstigt. Det kan bero på att jag har haft fullt upp och inte sovit så mycket under helgen. I lördags var det DM i härnösand och för oss gick det inte bra resultatmässigt men vi kämpade på riktigt bra. Första matchen var kl 10.00 mot Sundsvalls IBF, 5-1 till dem, andra var mot Sollefteå IBK, den slutade 4-0 till dem och sista matchen kunde jag dock inte vara med på men det var den bästa matchen och var mot Härnösand IBC, slutade 4-2 till dem. Vi tog mycket lärdom denna dag som vi kunde ta med oss. Ett plus var att det var riktigt roligt tack vare lagandan också.

Har haft två lektioner hittills idag, geografi och naturkunskap. Har fetaste hålet just nu som vanligt på måndagar. Ligger i soffan på skolan och väntar på Mathilda, Dallan och Emelie så att vi sedan kan ha projektmöte och förbereda oss för handledarsamtal kl 15.00. Senare ska jag troligtvis till Milla och gratta henne (om jag hinner) och ikväll blir det träning på alnö, mycket innebandy nu, vi gillart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0