Klänningproblem

Jag har nyss suttit och kikat på klänningar på nelly, inte bra när man är pank dock. Det finns så mycket jag vill ha så jag faller i gråt snart för att jag inte har råd. Det känns som att jag aldrig kan shoppa längre, enormt tråkigt. Jag behöver verkligen en klänning också med tanke på att Milla, Matilda och Matilda snart ska ha sitt 18-års party med röda mattantema och då vill man ju inte komma med någonting vardagligt, då vill man komma i en fin blåsa. Har ingen riktigt fin klänning så det skulle inte sitta fel.

Jag har blivit förälskad i dessa klänningar



Kommentarer
Postat av: Jossie

Jag tycker nog att nr 3 är snyggast av dom klänningarna :) Hoppas allt är bra med dig sötnos!

2009-09-20 @ 14:00:09
URL: http://sarajosefineschill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0