Lördag - 090912

Hejsan!
Ledsen för dålig uppdatering, har varit upptagen med skola osv, dålig ursäkt men det har fått mig mindre motiverad till att skriva.

Den här veckan har gått rätt så segt, men den har varit bra. Har pluggat en del och även tränat innebandy och övningskört, det går framåt. Har också varit med älskling såklart!

Igår fick jag äntligen se Män som hatar kvinnor, hade myskväll med älskling och då bestämde vi att vi skulle se den. Den var grymt bra enligt mig, spännande, hemsk och riktigt bra gjord. Måste se den nya filmen som kommer på bio snart!

Just nu sitter jag hos älskling, det finns inte så mycket att göra då han sitter och pluggar för fullt. Undra vad jag ska göra hela dagen då?...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0