Onsdag - 090916

Hejsan!

Vilken konstig dag det har varit idag, jag vet inte riktigt varför men jag har den känslan. Klev upp ca 08.15 imorse för att älskling skulle upp då, ville egentligen inte då jag skulle börja 11.15, men så blev det i alla fall. Åkte in till stan lite senare och gick ärende till apoteket, sedan vidare till skolan för en lååång lektion med matte c, döden! Läraren var sur och och matten var också sur så det gick väl inte kanoners kanske. Fick lunch runt tio i 1, snacka om sent!

Fortsatte med psykologi och en trög filosofilektion till halv 5, ännu mera döden. Filosofi är nog inte min grej har jag kommit på, sitter som ett frågetecken hur mycket jag än försöker förstå. Jag skulle egentligen iväg och träna på ego, men jag var verkligen inte på det humöret och hade enormt ont i huvudet efter filosofin så jag satt med Mathilda och Dallan på torget ett tag tills jag fick skjuts av Mathilda hem, tack och bock!

Har suttit och pluggat in de 20 första grundämnena i periodiska (idiotiska!) systemet en stund nu och kan dom helt utantill, creds. Ska snart ut och köra lite med mamma, det behövs.

Kommentarer
Postat av: Camilla

svar: HAHA JA! Hur kunde du veta det ;)?

2009-09-17 @ 10:14:33
URL: http://ecwn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0