Pretty woman

Det blev Pretty woman i alla fall, dock ingen promenad, men jag kände att jag inte orkade till slut. Mobbad som jag är så hade jag inte sett Pretty woman innan. Den var grymt bra och jag är inte besviken nu i efterhand, Julia Roberts är så himla bra och vacker. Älskar kärleksfilmer som denna, mycket bra film!



Älskling kunde inte sova med mig inatt så jag är lite ledsen på ögat just nu. Ligger i sängen och lyssnar på Michael Jackson, han var bra på att sjunga den mannen. Billie Jean spelas just nu, suverän låt. Är rätt så trött så jag ska nog sova snart...

Imorgon börjar jag 11.15, hade hellre börjat tidigare. Har då matematik c (hur ska det gå?!!!), lunch, psykologi b och sist filosofi a. Det är skönt att ha rutiner igen, dock är jag redan småless på skolan, men det är ju bara ett år, måste kämpa!

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: ida

"Big mistake. Big mistake!" Haha, ja den är väldigt bra! :)

2009-09-02 @ 12:25:45
URL: http://idawes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0