Söndag - 090906

Hejsan!

Bilresan till Rättvik igårkväll blev helt okej, Stefan köpte bilen (en saab 9-3) av en snobbig typ som jag inte gillade på en fläck. Den gick väldigt bra och resan hem sov jag bort, haha. Kom hem till Stefan halv 4 på natten. Vi åt litegrann och sedan gick vi och la oss.

Idag klev jag och älskling upp runt 10, vi åt frukost och sedan kom pappa och jag körde hem. Blir less på att jag aldrig lär mig att parkera riktigt, det måste jag träna massa på. Jag satte igång och plugga lite geografi och sedan var det dags för träningsmatch mot Ankarsvik. Mamma skjutsade dit mig och kl 2 var matchen igång.

Sammanfattningsvis kan jag säga att de flesta i det laget spelar i div. 2 och vi i div.3 så det var lite skillnad så, de var även 18 personer medans vi bara var 10. Trots detta så tyckte jag att vi kämpade på bra och vi fick riktigt bra träning av det. Det är mycket vi kan ta med oss och lägga mer tid på. Sedan gjorde vår nya målvakt Emilia ett riktigt bra jobb i målet för att vara första gången på länge, bra jobbat! Det var roligt att spela och vi bryr oss inte så mycket om siffrorna, men det slutade 15-1 till Ankarsvik.

Ikväll måste jag plugga, dock är jag helt slut efter matchen och har ont i huvudet så jag måste vila ett tag innan, annars kommer jag inte orka. Älskling kommer hit sedan också, det ser jag fram emot. Jag älskar min gopojke!

Kommentarer
Postat av: Miss Stina

Mycket bra kämpat, jag tyckte ni kämpade på bra. Emilia gjorde kanon jobb förresten, hälsa det :D

Saknar er i alnö!

2009-09-06 @ 23:54:05
URL: http://msstina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0