Torsdag - 090903

Hejsan allihopa!

Ledsen för dålig uppdatering igår, men hade ingen tid i världen att skriva. Jag var på skolan till halv 5, åkte hem och slängde i mig mat, åkte till hockeyn (timrå vann med 5-2) och sedan hem till Stefan och sov där. Riktigt bra dag faktiskt trots lite stress.

Idag fick jag skjuts av Stefan till stan, dock kom jag 10 min försent och var där 10.00 istället för 09.50. Hade engelska c, lunch, psykologi b, naturkunskap b och sist samhälle c. Slutade halv 5, riktigt drygt med tanke på att jag är sjuk också, jag vet, inte bra att gå till skolan då men jag var tvungen.

När jag kom hem däckade jag i soffan, mådde inge bra alls och det gör jag inte nu heller. Funderar på att åka till Stefan och krypa ner med honom ikväll, mys. Har massa att plugga också så jag kan ju passa på medans han håller på med sina bilgrejer.

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0