Första april

Hejsan allihopa!

Skärtorsdag idag vilket innebär att jag haft projektredovisning inför 4 åskådare, starkt jobbat haha. Det betyder också att jag ska hem till Stefans familj och äta påskmiddag och umgås, det ska bli roligt. Fast först ska jag ta hand om diskberget, vi lyckas alltid samla på oss ett sådant här hemma... *suck*.

Det är även första april idag, då får man luras om ni inte kommer ihåg det. Dock har ingen lurat i mig någonting ännu, och jag har själv inte lurat någon för att det är jag sämst på. Det är ju faktiskt lite roligt att vi har en sådan dag för att lura varandra, självklart ska man ju också använda standardfrasen "April april din dumma sill, jag kan lura dig vart jag vill" eller hur det nu är man säger. Det klaraste minnet jag har av att ha lurat någon är när jag och Theres la en låtsasbajskorv på mattan och sa att Morgan (katten) hade bajsat på den. Det var roligt då åtminstone, fast då var jag ju lite yngre också.

Har ni något roligt aprilskämt på lager som ni kommer ihåg? Dela gärna med er!

Ja, man kan ju säga att jag har det jag gör en stund framåt nu...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0