Fredagen är här

Hejsan allihopa!

Klev upp tidigt imorse då jag skulle ha idrott 08.15, det gick lite segt att komma upp men till slut så. Spelade innebandy på idrotten vilket var grymt roligt. Hade förväntningar på att det skulle vara rätt tråkigt men det vart det minsann inte. Har ingen speciell lektion idag mer än idrotten så jag åkte hem direkt efter och duschade och åt en gorbys, det är grejer det.

Just nu är jag trött och behöver kaffe, dock hade kaffefiltren tagit slut så jag måste masa mig ner till hemköp för att köpa det. Det är viktigt med kaffe, får jag inte det orkar jag inte dagen, punkt. Funderar på att köpa ingredienser till tacos också för jag skulle verkligen vilja äta det idag. Dock var inte Stefan sugen på det... synd. Men han ska nog gå att övertala. Måste få in min lön på kontot först som blir vid 12 tror jag.

Ikväll har jag ingen aning vad som händer, blir väl lite chillin' and stuff med Stefan.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0