Innebandy hit och dit

Var uppe på norra berget under min långpromenad som jag tog förut. Satt där i solen och kikade ut över den vackra staden Sundsvall. Det var så fridfullt, fåglarna kvittrade och jag kände den friska doften av vårnatur ta sig in genom näsgångarna och ut i kroppen, då kändes allt frid och fröjd. Fullkomligt älskar våren! (dock inte lika mycket som sommaren!!).

Har nyss ätit fullkornsmakaroner, köttbullar och brunsås, yummie! Om en stund ska jag åka upp till Skönsberg då jag och Madde ska kolla på ankars småtjejers innebandyträning. Därefter drar vi vidare till staden för att Madde ska jobba en sväng och därefter åker vi upp till hagahallen för att spela innebandymatch mot föräldrarna/syskonen! Så det blir mycket innebandy och svängar hit och dit, men det är ju roligt så det gör inte mycket.



Ha en supernice kväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0