Springbreak

Hur mår ni alla partypeople? Vild natt? Jajemen!

Hade riktigt mysigt och roligt hos Stefans familj i Sörberge igår. Först fikade vi en massa och även hans farmor och farfar var där med respektive fru och gubbe. Kom hem runt 7 och då var det endast planerat för en hemmakväll. Så blev inte fallet kan jag lova.

Av en ren impuls gjorde jag mig klar och åkte upp till Julia i klassen för förfest där mer än halva klassen var. Vi spelade kort, umgicks och hade hur roligt som helst. Fick skjuts till stan vid halv 12 och gick sedan till Oscars för att slå klackarna i taket på Springbreak black party! Kan ju säga att det blev en riktigt rolig och lyckad kväll till slut och att det är bra med impulser ibland. Dock får man ju ta smällen dagen efter, min mage är inte riktigt som den ska kan jag ju säga. Är i alla fall glad att jag tog två bakistabletter innan jag gick och la mig. Det är ett kanontips för er som brukar bli rejält bakis.



Så idag tar jag det lugnt. Hade funderingar på att gå och träna men eftersom att magen är lite efter idag så tror jag inte att det går så bra. Istället blir det till att ligga i soffan och kika på någon film. Kanske tar en promenad sedan om jag känner att orken finns. Ikväll kommer Jossa, Milla och kanske Matilda för att mysa med mig, blir bra det.

Imorgon åker jag till Vännäs, wiie.

Ha en fortsatt bra dag! PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0