Tisdag 11.10

Hejsan allihopa!

Sitter i skolan för tillfället och har svenska, men lektionen slutar snart så vi får gå på lunch. Det blir nog vegetariska buffén idag med tanke på att det är snuskig mat. Har sedan två lektioner till innan jag får gå hem, jobbigt. Och ännu jobbigare bli det när jag kommer hem då jag måste laga mat och tvätta hela kvällen lång varvat med skrivande av argumenterande tal. Ska argumentera för att sommaren är bättre än vintern, har kommit en bit och det kommer nog bli riktigt roligt att prata om.

Annars så är jag på rätt så bra humör idag, har dock en dålig hårdag men det är inte hela världen. Kroppen mår bra efter gårdagens träning som inkluderade löpning 4.5 km och träning i 1½ h.  Appropå igår så var jag på arbetsintervju på IKEA under gårdagen, närmare bestämt 3 timmar. Det gick inte jättebra, men godkänt för att vara första gången jag är på intervju. Fick utföra massa delmoment, t.ex. parintervjuer, montering av lådor, enskilda intervjuer, problemlösning, ordförklaringar m.m. så jag blev där ett tag. Tror dock inte att jag får jobbet och kommer att hålla på den inställningen så får vi se hur det blir inom 2 veckor. Söker andra jobb som tusan ändå!

Nu ska jag gå på lunch! Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0