All we need is just a little patience

HEJSAN!!!

Nu är det så att jag är så hungrig att jag skulle kunna äta en flodhäst... eller nåt, vet inte vart det där kommer men jag skriver i farten. Stefan står och lagar mat just nu och det tar sååå lång tid, orkar inte vänta längre. Fast då vet jag att det kommer bli så mycket godare när det väl är klart. Så jag måste ha lite tålamod som rubriken lyder.

Ur högtalarna spelas för tillfället Guns N' Roses - Patience, suverän låt om jag får säga det själv. Det blir en hemmakväll för min del ikväll för att det inte finns någonting annat att göra. Egentligen tänkte Malin och jag att man kunde hitta på något med några i tjejgänget, typ spela spel eller något liknande, men då är det många som inte kan och vi har ingenstans att vara för den delen heller. Så där sprack den idén, vi får ta det en annan gång helt enkelt.

Jag är stolt över att jag gick och tränade idag faktiskt, det kändes verkligen som att jag inte skulle orka då jag var himla trött. Jag trotsade tröttheten och vandrade till ego och körde ett konditions- och styrkepass (mage och ben), det var riktigt skönt och uppfriskande och nu mår hela kroppen prima! Är även enormt mycket piggare både psykiskt och fysiskt. Tänk vilka underverk lite träning kan ge.



Jaja, nog av mig för stunden, ska kika om maten är klar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0