Birsta City

Fick för mig att jag hellre ville åka till birsta city och umgås med Milla och Matilda så jag struntade i träningen... fy skäms! men det var mycket trevligt att träffa flicksen! Vi gick runt litegrann och sedan gick vi på donken och åt glass. Fortsatte att kolla runt lite, sedan traskade jag till bussen för att åka till pappa.

Sitter hemma hos pappsen nu på stationära och har tråkigt... vill göra någonting. Har börjat få ont i magen också, så det blir väl till att vila lite. Ska äta middag här som sagt, blir nog hur gott som helst.

Ikväll ska jag nog till Millsen och kika på OS! Det börjar med backhoppning kl 7 och sedan damernas skidskytte kl 10, trevligt. Vi tänkte mysa till det litegrann och det gillar vi!

Men nu ska jag måla naglarna, PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0