Good night

Har myst ner mig framför en film nu ikväll och som sagt så blev det New Moon. Kan man annat än att älska Twilight-serien? Dock är böckerna mycket bättre än filmerna men jag anser att det även är hög standard på filmerna. Jag absolut älskar sådant övernaturligt och Stephenie Meyer har gjort det riktigt bra när hon skrev dessa böcker måste jag säga.

Jag personligen är lite kluven i frågan om vem Bella ska vara tillsammans med, ibland känner jag att det är självklart att det ska vara Edward men sen när man läser böckerna och ser scenerna i New Moon där Bella är med Jacob så vill man inget annat än att de ska vara tillsammans. Det är så fint så jag blir gråtfärdig!



Usch, nu låter jag som värsta nörden. Fast det är väl den benämningen som är den sanningsenliga antar jag. Längtar tills Eclipse kommer på bio vilket den gör den 30 Juni!

Nu ska jag krypa ner i sängen och sova så jag orkar upp imorgon. Hoppas att ni haft entrevlig kväll allihopa!
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Nina

Hehe ,Det är alltid bra att låta som en nörd Bella .Iallafall när det gäller twilight ,Jag är en stolt Twinörd :) ILY <3<3

2010-02-26 @ 07:16:34
URL: http://ninamirja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0