OS is on

Good evening folks!

Åkte hem från pappa med 18.12 bussen och Milla följde med mig hem. Vi hade nämligen planerat in en OS-kväll. Just nu sitter vi och kikar på damhockeyn, Sverige - Schweiz, Sverige leder med 1-0, kom igen brudar! Under kvällen har vi även kikat på backhoppning, faktiskt väldigt roligt. Brukar inte titta på det men jag kan ju titta på allt och man kom in i det snabbt vilket gjorde att det blev spännande.

Vi har mumsat i oss popcorn och nu äter vi dammsugare, gottgott, trist att dem är slut nu bara. Hade ett helt lager förut... HÖRRNI SLÅ PÅ TVN NU PÅ 1AN, DET ÄR SKIDSKYTTE DAMER!!!! Det ska Milla och jag kika på i alla fall och vi tycker att ni också ska hänga på trenden!

Dammsugare, mums!


En tunga... eller? vad tror ni att det är?



Egopic mitt i allt, hehe (a)



Men snygg vi är...haha



We like it!



Ett ord: HAHA!


Förstår inte vart vi får allt ifrån...




Kommentarer
Postat av: mamma

hihi,inte visste jag att du var en sån sportfanatiker..vad gulliga ni är på fotona..kram till er båda.

2010-02-14 @ 08:44:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0