Self-inflicted

Hallå kära bloggläsare!

Det har inte hänt mycket speciellt idag. Började morgonen med idrott och simning på sporthallen. Det var faktiskt roligare än jag väntat mig, tomas (idrottsläraren) är sjukt påhittig så vi gjorde massa konstiga men roliga tävlingar. En av dem inkluderade konstsimning, det innebär att ett lag ska utföra ett synkroniserat simprogram tillsammans. Jag styrde upp mitt lags program riktigt bra och Martin kom på vårt läckra avslut, grymt roligt var det och det bästa var att vi vann, *höhö*.

Kom för sent till lektionen efter som var naturkunskap (som vanligt) så hann bara vara med på halva, gjorde inte mig ett skit kan jag lova. Det vi håller på med nu är så ointressant så jag har inte lust att lägga energi på det. Fick veta att vi inte skulle ha någon engelska på eftermiddagen så vi fick sluta efter 11. Åt lunch på skolan och sedan vandrade jag på stan med Helena, Dallan och Mathilda en stund tills jag bestämde mig för att gå hem.

Är sjukt trött just nu trots att jag har druckit kaffe och druckit en enerigidryck. Var tvungen att ta en powernap för en kort stund sedan, sköntskönt. Får se till att bli lite pigg tills ikväll då jag ska umgås med Emelie, Danni och Julia. Vi tänkte ha lite plugg- och myskväll! Inte ofta man umgås med dessa tösar.

Hoppas ni har haft en bra dag och får en fortsatt trevlig kväll! PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0